Monday 26 May 2008

<< T-Drama ~ Smiling Pasta >>


I was quite surprised that this drama turn out to be great ...very funny..very sweet...love Cyndi Wang family...they will never fail to make me laugh! There are quite a few adorable and hilarious moments throughout this drama. Gino and Zhao Hong Qiao are great in this drama too. After this drama, i get to appreciate Nicholas Teo songs esp the 《小乌龟》. Love love love the songs from the OST :




张栋梁《小乌龟》
La La La La La
La La La La La
这首歌要给一个人
歌声代替语言 
深情只增不减
那一刻吻她的脸
地转天旋
爱的感觉 
比樱桃更甜
双眼放送闪电 
能超越极限
让人忘了季节 
爱成了经典
为他付出所有爱恋
要你永远是我的小乌龟
我爱你 
每一天






张栋梁《北极星的眼泪》
像断了
线消失人海里面
我的眼终于失去
你的脸
再等一会奢望流星会出现
愿如果真的实现
爱能不能永远
明天
或许来不及变
但曾经走过的昨天
越来越远

北极星的眼泪
说不出的想念
原来我们活在两个世界
北极星的眼泪
你哭红的双眼
被淋湿的诺言
淹没在心里面
我抬头看着爱不见

再等一会奢望流星会出现
愿如果真的实现
爱能不能永远明天
或许来不及变
但曾经走过的昨天越来越远

北极星的眼泪 说不出的想念
原来我们活在两个世界
北极星的眼泪 你哭红的双眼
被淋湿的诺言 淹没在心里面
我抬头看着爱不见

当对的人等不到对的时间
就在放放开手的瞬间
爱撕成两边

北极星的眼泪 说不出的想念
原来我们活在两个世界
北极星的眼泪 你哭红的双眼
被淋湿的诺言 淹没在心里面
我抬头看着爱不见
整个宇宙都流眼泪




Day Break by Cyndi Wang

Rate: 8.5/10

No comments: